پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2805
-
الف
+

«گاهی» را در شبکه نمایش خانگی ببینید

فیلم سینمایی «گاهی» به کارگردانی محمدرضا رحمانی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

فیلم سینمایی «گاهی» به کارگردانی محمدرضا رحمانی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین ساخته سینمایی محمدرضا رحمانی با عنوان «گاهی» با پایان یافتن نمایش عمومی در سینما به شبکه نمایش خانگی وارد شد. این فیلم به مدت چهار ماه روی پرده سینماهای گروه هنر و تجربه بود.

فیلمنامه «گاهی» را آرش عباسی به نگارش درآورده و داستان آن درباره سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند. این فیلم سلفی سینمایی در شمال کشور مقابل دوربین رفته و برای اولین در تاریخ سینمای جهان و در یک رکورد شکنی دوربین روی دست بازیگران «گاهی» می‌چرخد و فیلم تصویربردار دیگری ندارد.

فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند، آزاده صمدی، عاطفه نوری، ایمان افشاریان و ... به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند و شرکت هنرنمایی پارسیان عرضه کننده فیلم در شبکه نمایش خانگی است.

فیلم «گاهی» به تهیه کنندگی امیر پورکیان محصول سال 1394 است و اکران عمومی آن از اردیبهشت امسال شروع شده بود. این فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش هنر و تجربه حضور داشت.

محمدرضا رحمانی پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های ستایش (۱۳۸۵)، دلخون (۱۳۸۷) و عروسک (۱۳۹۳) را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر